środa, 27 lutego 2013

Najpiękniejszy film o miłości

    Jeden z internetowych rankingów najpiękniejszych filmów o miłości zestawił następującą listę kinowych produkcji:

"Pamiętnik"
"Co się wydarzyło w Madison County"
"Rzymskie wakacje"
"Titanic"
"Pokuta"
"Kate i Leopold"
"Casablanca"
"Duma i uprzedzenie"
"Zakochana Jane"
"Ja cię kocham, a ty śpisz"

   Szczerze przyznajemy, że nie widzieliśmy wszystkich tych pozycji ale czy tak, czy siak naszym niekwestionowanym liderem jest oczywiście Titanic :) Żaden inny film nie poruszył nas aż tak bardzo jak ta miłosna historia z olbrzymią katastrofą w tle. 
A jaki jest wasz numer jeden?





3 komentarze:

  1. Ja z tych filmów widziałam tylko 'Titanica'. Nie przepadam za filmami o miłości, także nie mam w tym gatunku nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, bardzo lubię Titanica - zawsze z chęcią wracam do tego filmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam tlyko "ja cię kocham, a ty śpisz'.
    świetny, filmowa rodzinka i gra Sandry Bullock bardzo na plus!

    OdpowiedzUsuń